maanantai 5. tammikuuta 2015

ropsi...

Ropsi,
keväthangilla kaadettu,
pois kuorittu.
Ropsi pino,
minunkin
ensimmäinen
pihkakämmeneni,
Punkaharjun Vaaran kylässä.
Kiitos viellä kertaalleen,
Matti,
silloin hikipäissäni en kiitosta
tohtinut,
nyt
enemmän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

ainutlaatuinen,,,

  jokainen on ainutlaatuinen Sinäkin siksi Teidän pitäisi kunnioittaa enemmän Toisianne, sillä vain siten Jokainen pääsee loisteeseensa