sunnuntai 4. tammikuuta 2015

pyhä neitsyt....

Pyhä neitsyt,
luostarin rakastajatar,
munkkien
leipoja.
Olen harras,
olen harrastelija,
etsin tunteen
rauhaa,
pyhän hengen
voimaa.
Kävelen, en kuule,
näkökin
harittaa.
Tupsautan olut tölkin auki,
kuletin takintaskussa,
taskulämmintä.
Imasen keppanat, katson luostariin,
minun täytyy päästä
lämpimään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

etsi uusia sanoja,,,

etsi uusia sanoja, niitä joita ei ole suutuspäissään sanottu, sillä niiden kautta avautuvat nekin hetket jotka eivät ole saaneet aikaisemmin...