sunnuntai 4. tammikuuta 2015

televisio...

televisio,
huoneeni ainoa
monimutkainen,
kaukoohjauksessa,
kapulassa.
minä,
yksinkertainen,
pää heiluu hartioiden välissä,
naurankin,
itkuille
iloisille,
murheen tuliasisille.
vaihdan kanavaa,
sateliitin
välittämään.
Outoja kuvia,
intiaanit
nyhtivät päänahkaa
wisky-mieheltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

paimenpoika,,,

  jos nykykoltiaiset kokisivat saman kokemuksen kuin aikaisemmat  pissatessaan paimenpoikaan, niin he eivät toistakertaa