maanantai 29. syyskuuta 2014

kirkkovaaliehdokkaana....pontikankeittäjän alipoika...

Olen ehdolla kirkkovaaleissa.
Olen syntymästäni saakka
palvonut , mitä sattuu.
En ole vanhurskas,
olen riettaitten elämäntapojen
hellimä
mies.,
en ole homo,
en ole holisti,
mutta tykkään
olusista,
en viineistä,
en kirkonkaan.
Sukuni alkujuuri oli pontikankeittäjä,
hyvää satsia teki,
kylä humalassa rallatteli
toistekkin.
Minä en kestokänneistä välitä,
pienistä ja hetkellisistä.
Olen tyrkyllä kirkkovaltuustoon.
Kirkko vois antaa ulkomaanavuistaan
osan kotimaan kärsivile,
syrjäytyneille,
saisi lehtereille
iloista veisaajaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suomalainen on,,

suomalainen ihminen on maaseutua ja paljon kivikkoisia peltoja kalaisia järviä, hetkiä joissa loistaa alkulähteen elämänvoima kuiskaus kauka...