keskiviikko 3. syyskuuta 2014

itsekäs...

Anteeksi, etten ole huomioinut sinua.
Tänään istahin itseeni,
olen ollut itsekäs.
Olen itseäni juoksuttanut
ohitsesi, olen
jättänyt
ystäväni yksin.
Annathan anteeksi,
pysähdyn täst edes
luonasi,
tulenkin heti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

etsi uusia sanoja,,,

etsi uusia sanoja, niitä joita ei ole suutuspäissään sanottu, sillä niiden kautta avautuvat nekin hetket jotka eivät ole saaneet aikaisemmin...