tiistai 2. syyskuuta 2014

lauhtunut...

Annan itseni olla.
En rasita asialla itseäni enempää.
Asian vatkominen saa
mieleni hikiseksi,
posket punoittaviksi,
sanavalmius karkoittaa
hennot ympäriltäni.
Palaan ärsyttäjääni
toisten aikojen jälkeen.
Ehkäpä sekin on lauhtunut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suvenkukkanen,,

  juhannuksen jälkeinen maanantai  on suvenkukkanen, tyyntynyt hetki, sillä kaikki ilot ja vähemmät on juhannuksena vietetty ja ken ovat nii...