tiistai 2. syyskuuta 2014

myötätuuli...

Katselen taivaalle,
etsin tähtiä,
kuuta.
Näen vain kaukomatkailijat,
muuttolinnut.
Nyt on myötätuuli etelään,
se matkailijoita
kuljettaa.
Tähdet varmaan illemmalla katsettani
tervehtivät, kuu loistollaan
varjostaa.
Odotan,
seuraan
taivaan avaraa
kantta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

älä ohita,

aikaa ei kannata ohittaa, sillä se tavoittaa sinut viimeistään silloin kun oot loppusuoralla