tiistai 2. syyskuuta 2014

sarastaa...

Iltani sarastaa,
tämänpäiväisen
aamusarastuksesta 
lähdin  taittamaan.
Mukavasti päivä
kuljetti.
Nyt ihastelen itseäni
illan hämyssä,
sarastuksen
saatellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

älä ohita,

aikaa ei kannata ohittaa, sillä se tavoittaa sinut viimeistään silloin kun oot loppusuoralla