keskiviikko 5. elokuuta 2015

puolenyön aikaan...

Puolenyön aikaan,
tähdetkin sammuneet,
luonto uniuntansa,
kävelen ressuni kanssa,
olemme tienpinnalla isoimmat,
mut
pinnalla kulkijoita monenmonta,
luonnonkulkijaa omaansa,
morjestan,
kastematokin hymyilee,
kiiltomato lyhdyllänsä kirkkaimmalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

suvenkukkanen,,

  juhannuksen jälkeinen maanantai  on suvenkukkanen, tyyntynyt hetki, sillä kaikki ilot ja vähemmät on juhannuksena vietetty ja ken ovat nii...