keskiviikko 5. elokuuta 2015

luonto....

Luonto rakastaa,
syleile ikihonkaa,
saat sisäisen voiman,
joka sinut yli asvalttiteitten kantaa,
katso luonnon kukkaa, tunnet valehtelemattoman
kauneuden,
meikkaamattoman,
haista meri-ilmaa,
niityn tuoksuja,
aamuruskon aikaan,
haistathan elämäsi täydeltä.
  Luonto tuulessa suhisee,
katseesi anelee,
sydämmesi rakastaa,
sillä olethan luontoäiteen sylissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

älä ohita,

aikaa ei kannata ohittaa, sillä se tavoittaa sinut viimeistään silloin kun oot loppusuoralla